Subject: LC3478 Järvekese ja Põdrajärve kinnistute elektriliitumised. Meeliku küla, Võru vald, Võru maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 15:40:07 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Järvekese ja
Põdrajärve kinnistute elektriliitumise projekti Meeliku külas, Võru
vallas, Võru maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus maakaabel alates AJ6458 alajaamast kuni uue
liitumiskilbini Järvekese kinnistul ning sealt edasi uus maakaabel kuni
Põdrajärve kinnistu liitumiskilbini.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.